Az élő társasjáték szereplői nem színészek, hanem maguk a résztvevők, akik nemcsak a történet fordulatait illetően dönthetnek, hanem - bizonyos megkötésekkel - ők hozzák létre a történetet.
A Labirintus-játék képi megjelenítése a legősibb táblás játékok szimbolikáját követi: a Ki nevet a végén? kereszt alakú táblája a négy égtájat kijelölve segíti a világban való eligazodást, a Kígyók és létrák 148 négyzetrácsában az erények létrái és a bűnök kígyói határozzák meg a haladás lehetőségét és irányát – játékunkban a résztvevők által épített labirintus válik az emberi életút szimbólumává.
„Mindig vonzott a labirintus regéje, ez az emberiség egyik legősibb meséje. A ma és a múlt egyformán benne van a labirintusban, úgy érzem, hogy az életem, mindenki élete hasonlít a labirintus folyosóihoz, amit végig kell járnunk, mindig falakba, kapukba ütközve, irányt változtatva, eltévedve, továbbhaladva a mélyben lévő titkok felé.” (Ország Lili)
TTT, azaz tűrt, tiltott, támogatott. Vajon mennyi mozgástere van az egyes kategóriáknak? Hányat lépsz, ha tiltottad dobsz? Ha támogat a hatalom, szabadon dönthetsz? Milyen alkukat lehet kötni?
Színházi társasjátékunk Ország Lili életéből és műveiből inspirálódik, a játékban megtapasztalhatóvá téve, hogyan működik a hatalom manipulációja.
Alkotók: Hoffer Károly, Végvári Viktória
Az előadáson való részvételt 16 éven felülieknek ajánljuk.