SmART! XTRA // smARTketing
INTERAKTÍV PREZENTÁCIÓ
Reklám és social media kampányok, plakátmegjelenések, interaktív standok, innovatív márkaépítés. Hogyan használják a cégek a technológiai fejlesztéseket online és offline kommunikációs felületeiken? Hogyan építik be a kreatív ügynökségek a kortárs művészetet, a különböző médiumokat összekapcsoló digitális projekteket naprakész branding stratégiáikba és hogyan generálnak ezekkel új típusú befogadói és ismeretterjesztői élményeket?
Az este folyamán ilyen és ezekhez hasonló kérdéseknek járunk utána a Mito, Magyarország egyik legnagyobb integrált digitális ügynökségének kreatív csapatával és Sik Eduárd kreatív mérnökkel, feltalálóval és tervezővel, aki a digitális és a fizikai valóságot ötvöző interakciótervezés és technológiák élvonalában dolgozik. Zsikla Mónika művészettörténész-esztéta pedig bemutatja a JCDecaux által nemrég megvalósított, a budapesti tömegközlekedési megállók reklámfelületeit utcamúzeummá alakító, absztrakt, figuratív és poszt-digitális irányú kortárs magyar festményekből válogatott kültéri tárlatának kurátori koncepcióját.
Feltérképezünk a galériaterekből kilépő virtuális kiállítási lehetőségeket és kipróbálunk egy fesztivál chatbotot. Többek között megismerkedünk a Művészetek Palotája rendezvénysorozatnak alkotott, többszörös díjnyertes Wagner-napok hangképelemző szoftverével és dinamikus arculatának tervezési folyamatával is.
Meghívott előadók: SIK Eduárd, ZSIKLA Mónika, IGMÁNDY Áron, NAGY Gábor
Sorozatszerkesztő – moderátor: KOVÁCS Andrea
Együttműködő partnerek: Let it Be! art agency