RIPAFRATTA (lovag) |
|
FEJSZÉS ATTILA |
FORLIPOPOLI (őrgróf) |
|
POSONYI TAKÁCS LÁSZLÓ |
ALBAFIORITA (gróf) |
|
PÖRNECZI ATTILA |
MIRANDOLINA (a fogadósnő) |
|
MÓZES ANITA |
ORTENSIA (színésznő) |
|
MOLNÁR ÁGNES |
DEJANIRA (színésznő) |
|
CSAPÓ BORI |
FABRIZIO (a fogadó pincére) |
|
KARÁCSONY GERGELY |
ELSŐ SZOLGA (a lovagnál) |
|
TÖRÖK ANDRÁS |
MÁSODIK SZOLGA (a grófnál) |
|
MOHÁCSI ATTILA |
Közreműködik
a Győri Nemzeti Színház énekkara, valamint MEDVECZKY SZABOLCS és SZABÓ BALÁZS
|
Dramaturg, a rendező munkatársa |
|
BERECZKI ÁGOTA |
Díszlet- és jelmeztervező |
|
CSIKI CSABA |
Súgó |
|
VLASICS RITA |
Ügyelő |
|
KARÁCSONY SZILVESZTER |
Rendezőasszisztens |
|
TAKÁCS ZOLTÁN |
|
|
|
Rendező |
|
VLADIMIR ANTON |
„Magyarósi Gizella engedélyét a Hofra Kft. közvetítette.”
Premier: 2021. szeptember 25. 19.00 óra
NAGYSZÍNHÁZ
Goldoni Mirandolina személyében úgy alkotta meg az irodalom egyik első feminista alakját, hogy ez az irányzat még nem létezett, és ő maga nemigen vallott hasonló nézeteket. A szöveg igazsága abban rejlik, hogy írója a gyakorlatból építkezett, főszereplőjét saját megfigyelései formálták. Mirandolina a férfivilágban szocializálódott szabad nő, aki nemcsak kivívta, de fenn is tartja önállóságát. A ma embere számára is fontos gondolatokat tartalmaz arról az embertípusról, aki minden nehézségen át megtartja szabadságát.