Hogy hol voltam az elmúlt harminc évben? Igazolom magam. És téged is, hogy te majd engem igazolj. Ha tükröződöm, vagyok. Két ismétlőjel közé szorult hiányjel.
Rendező: Szabó Réka
Fény és díszlet: Szirtes Attila Dramaturg: Peer Krisztián Zene: Barna Balázs, Márkos Albert Kosztüm: Bodnár Enikő Koprodukciós partner: Thália Színház Támogatók: L1 Független Táncművészek Társulása, NKA, OKM, Fővárosi Közgyűlés Kulturális Bizottsága, Marland Kft, szinhaz.hu, tancelet.hu Médiatámogató: Fidelio Súgó, PORT.hu
A darab minden szereplő alkotó közreműködésével készült. 2007-ben meghívást kapott a Kortárs Drámafesztivál magyar programjába, 2008-ban elnyerte az Alternatív Színházi Szemle fődíját, valamint a debreceni Deszka Fesztiválon a „Leghumorosabb pillnatért” járó Forgách-díjat. Az Alibi külföldön is nagy sikert aratott, beválogatták a Festival Theatre European Regions programjába Hradec Královéba, a Mitteleuropaisches Theaterkarussel Fesztiválra Bécsbe, és a Desiré Villamosa programsorozatba Szabadkára.
A Vabadaba egy érzés. Pontosabban sokféle érzés. A szerelem 22 árnyalata, ami 22 dalban szólal meg mostantól. Geszti Péter új koncert-estjén egykori Jazz+Az-os partnerével, Váczi Eszterrel kezd újabb zenés kalandba, hogy hol szentimentális, hol ironikus módon szóljon a szerelem csodáiról és viszontagságairól.
A szenegáli Youssou N'Dour nemcsak hazája, de általában az afrikai zene egyik legnagyobb hatású alakja, aki nagy befolyást gyakorolt arra, hogy a nyugati világban ismertté váljanak olyan afrikai stílusok, mint a mbalax és a wolof music. Mi több, előbbit, ezt a szenegáli tánczenét ő maga fejlesztette tökélyre, és rajta keresztül jutott el Peter Gabrielig és Paul Simonig, onnan meg a popzene főáramába.
Mit akarnak ezek még? - kérdeztük húszévesen, ha idősebbek szerelméről esett szó. Pedig az ember sohasem túl öreg ahhoz, hogy fiatal legyen. Két remek humorú írónő fordulatos komédiája megmutatja, milyen a romantika az élet második felvonásában.
A Grammy-díjas svájci Andreas Vollenweider saját fejlesztésű elektroakusztikus hárfájával, és békés-hipnotikus, lágy, melodikus, jórészt instrumentális dalaival a hetvenes évek vége…