A new york-i székhelyű „Klezmatics” igazi „szupersztár” együttes, az egyedüli Grammy-díjas klezmer zenekar a világon. A Carnegie Halltól a világ leghíresebb koncerttermein át a legrangosabb nemzetközi fesztiválokig már mindenütt felléptek fennállásuk 30 éve alatt. Olyan vendégművészek tisztelték meg közreműködésükkel őket, mint például Itzhak Perlman. Úttörő munkásságuk eredménye, hogy az eredetileg a közép-európai zsidóság egyedi zenéjének számító klezmer az egész világon népszerűvé vált, ráadásul úgy, hogy a tradíciót megőrizve, egzotikus hatásoknak engedve új színeket is kevertek hozzá. Világzenének is hívhatjuk zenéjüket, hiszen balkáni, latin és afrikai ritmusok, hangzások, dallamok is fellelhetők stílusukban. Az Auer fesztiválon való fellépésük azt is megvilágítja, milyen zenéket is hallhatott kisgyermekként szülővárosában, Veszprémben a zsidó származású, világhírűvé vált hegedűpedagógus, hegedűművész és karmester, Auer Lipót.
A „Popzene időgépben” koncepció mögött mindenki által ismert kortárs popsikerek és örökzöld popslágerek swingesített, jazzesített, doo-woposított, Motown-hangzású soulba ültetett feldolgozásai húzódnak meg. Egyszerű, de nagyszerű ötlet, ami tökéletesen működik.
Antony Jay és Jonathan Lynn politikai komédiája, amelynek az eredetét jelentő tévésorozat a BBC műsorán aratott világsikert, a hatalom sajátos kulisszái mögé enged betekintést.
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.