KOLONITS KLÁRA - OPERAÉNEKES - SZOPRÁN
BALCZÓ PÉTER - OPERAÉNEKES - TENOR
BAJÁRI LEVENTE ÉS PAZÁR KRISZTINA
MAGYAR NEMZETI BALETT SZÓLÓTÁNCOSAI
BEMUTATKOZIK A ZENEAKADÉMIA FELFEDEZETTJE: VINCZE KLÁRA
HÁZIGAZDA:
KÁLLOY MOLNÁR PÉTER - SZÍNMÛVÉSZ
MŰSOR:
Mozart: Figaro lakodalma – nyitány
Mendelssohn: Nászinduló
Bizet: Carmen – Habanera - VINCZE KLÁRA
Mascagni: Intermezzo
Kodály: Háry János – Intermezzo
Csajkovszkij – Hattyúk tava szvit – Scéne (Moderato) - TÁNC
Dvorak: IX. szimfónia 4. tétel
Rossini: A sevillai borbély – nyitány
Verdi: Rigoletto – La donna e mobile… a Herceg áriája - BALCZÓ PÉTER
Strauss: Kék Duna keringő
Berlioz: Fantasztikus szimfónia – Bál
Grieg: Peer Gynt: Anitra tánca
Brahms: I. magyar tánc
Verdi: La traviata – Sempre libera – KOLONITS KLÁRA, BALCZÓ PÉTER
Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.
A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.