A Férfi vásárol magának titokban egy láncfűrészt és beöltözik Bőrpofának A texasi láncfűrészes mészárlás című horrorfilmből. A Nő ma korábban ér haza, mint más napokon, mert kirúgták a munkahelyéről. Valaki mást talál otthon. A kimagyarázásból fenyegetés lesz, a félelem őrjöngésbe csap át. Lassan elmosódik a határ játék és a valóság között.
"A Férfi a szekrényhez lép, kivesz egy hosszú, fehér henteskötényt, és szétteríti a mosogató felett. Kivesz a hűtőből egy vörös löttyel teli poharat; talán vér. Egyik ujját a pohárba dugja, ide-oda forgatja benne, majd a folyadékot művészi igényességgel a kötényre csepegteti, a poharat pedig visszarakja. Az eredménnyel még mindig elégedetlen, mutatóujjával szétken pár cseppet, a hamutartóból hamut szór a foltra, mindkettőt jól szétmaszatolja, felveszi a kötényt, és megnézi magát a tükörben. Felmászik egy létrára, és kivesz egy csomagot a szekrény felső részén lévő titkos helyről, ünnepélyesen kibontja, kivesz belőle egy bőr henteskesztyűt és egy bőrmaszkot, ami pont ugyanolyan, mint Tobe Hooper „A texasi láncfűrészes mészárlás” című filmjében. Felveszi a maszkot, aztán kivesz a szatyorból egy papírdobozt, a papírdobozból pedig egy szemmel láthatólag vadiújonnan vásárolt láncfűrészt. Szerelmesen a kezébe veszi." /részlet/
"A Bőrpofa a kedvenc témámról szól: a sarkaiból kizökkent nyugati világ krónikus félelmi állapotáról, az emiatt keletkező maszkokról és mutációkról, arról, ahogy a színlelés során teljesen megszűnik a valóság." /Helmut Krausser/
A Katona József Színház előadása magyarországi ősbemutató.