Fifti és Anikó házassága zátonyra futott. Ebben közrejátszik a főszereplők eltérő családi háttere, eltérő habitusa, de főleg az, hogy Anikó rajtakapta tornatanárként dolgozó férjét egy másik nővel. A helyzet attól válik abszurddá, hogy a felek konfliktusaik és sérelmeik ellenére kénytelenek egymást nap mint nap elviselni, hiszen mindketten ugyanabban az üzlethelyiségben próbálják megvalósítani igencsak eltérő álmaikat. A Konditorei egyik felében Anikó cukrászdája, a másik felében pedig Fifti konditerme működik, és e két vállalkozást az eltérő berendezésen és a felek által kicentizett demarkációs vonalon kívül semmi sem választja el egymástól. A Konditoreiban az egymás iránt korántsem közömbös tulajdonosok újra meg újra megvívják munkahelyi konfliktusnak álcázott személyes csatáikat. Győzelmük érdekében pedig mindketten beosztottjuk támogatására számítanak: Anikó hű csatlósát Danit, Fifti pedig a nyersmodorú Nikit igyekszik maga mellé állítani.
A Rudolf Péter és Nagy-Kálózy Eszter főszereplésével bemutatott improvizációs komédia első néhány percében az eseményeket mozgató alapkonfliktus kerül terítékre, a folytatásban pedig ugyanez a konfliktus irányított rögtönzésekkel lesz még izgalmasabb és szórakoztatóbb.